Reguli si responsabilitati
- Primul pas în comunicarea medic-pacient este programarea pentru o consultatie. Programarea se poate face telefonic, on-line sau direct prin prezentarea in cabinet.
- In momentul in care va prezentati la programare, veti fi rugati sa completati o fisa cu informatiile dumneavoastra de contact, istoricul medical general si istoricul tratamentelor stomatologice la care are acces numai personalul medical al cabinetului nostru, implicat in tratarea afectiunilor stomatologice ale dumneavoastra. C.M.I. Dr. Craciun (Inisconi) Mariana Constantina, cabinet stomatologic din Sectorul 6 al Capitalei, respecta reguli stricte de confidentialitate asupra tuturor informatiilor (medicale sau nu) continute in Fisa individuala a pacientului, fapt pentru care suntem inregistrati si la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, ca operatori de date cu caracter personal.
- In cazul in care nu va veti putea prezenta la programarea facuta, sunteti rugati sa ne anuntati cu cel putin 24 de ore inainte, neprezentarea la programare sau anularea acesteia in ultimul moment perturba programul nostru de lucru si poate avea efect negativ chiar si asupra tratamentului dvs.
- Pacientii, copii sub 14 ani, vor veni la programari doar insotiti de adulti, planul de tratament fiind stabilit de medic de comun acord cu tutorele minorului.
Responsabilitati:
- Stim foarte bine ceea ce facem si credem in viitorul planurilor de tratament pe care le propunem. Daca planul terapeutic este corect ales, pacientul respecta programarile stabilite precum si indicatiile medicului privind tratamentul, rezultatul nu poate fi decat unul foarte bun si care poate fi mentinut in timp.
- Responsabilitatea nu este doar a medicului, ci si a pacientului, care trebuie sa urmeze tratamentul pana la capat, sa isi insuseasca o bună igiena orala, sa respecte intocmai indicatiile primite si sa se prezinte la controalele stomatologice regulate, stabilite impreuna cu medicul dentist (max. 6 luni).
- Ne asumam responsabilitatea pentru tratamentele pe care le realizam, dar cu toate acestea consideram ca termenul de garantie nu poate fi asociat cu actul medical, cu atat mai mult cu cat substratul biologic al pacientului poate avea uneori reactii imprevizibile, iar sanatatea orala este strans legata de cea generala. Astfel, din punct de vedere etic, consideram ca nu se pot oferi si nici pretinde garantii ale actului medical. Totodata consideram ca cea mai buna garantie suntem noi si pacientii nostri care ne recomanda.